Objevuju česká města a městečka #1 – České Budějovice

neděle 18. února 2018


To se tak jednu lednovou neděli akorát vrátíte domů z pravidelné odpolední hodiny ashtanga jógy, vkročíte do tmavého bytu, ani si nestihnete dát dolů kabát a najednou vám zvoní telefon. Divíte se, kdo může teď něco chtít, a když uvidíte na telefonu jméno člověka, který vám volá jenom v případě, že se něco děje, protože většinou vám píše přes FB messenger, tak vás zamrazí. Zvednete to a na druhé straně máte natěšenou kamarádku, která chce vědět, co děláte o nejbližším volnu, protože dostala skvělý nápad. Co tak vyrazit na výlet a dát si pro změnu to kafe někde jinde, nejenom v Praze? No, řeknu vám, čarovné slovíčko výlet na mě platí jako zaklínadlo, a tak jsem si v hlavě rychle zopakovala, co jsem komu slíbila, jestli někde nemám být, a když jsem zjistila, že o nejbližším volnu nikomu fyzicky chybět nebudu, tak jsem hned souhlasila. A tak se brzy ráno po pár hodinách spánku a snídani u McDonald´s stalo, že jsem seděla v autobuse směr České Budějovice. V tu chvíli mi došlo, že spontánní nápady a výlety na poslední chvíli bez nějakého extra plánovaní mají něco do sebe.
A byl to skvělý výlet! Doteď jsem Českými Budějovicemi jenom projížděla, ale tentokrát jsem měla konečně příležitost je trochu podrobněji prozkoumat. Neměla jsem skoro žádná očekávání a nakonec jsem byla velmi příjemně překvapená, jaké je to hezké město a hlavně, jací jsou tady vstřícní a milí lidé. Kavárny se nejenom vyrovnají těm pražským, ale můžou jim směle konkurovat a některé bych nejradši přenesla hned do Prahy. Nejvíce jsme ale všude stejně ocenily příjemnou obsluhu, která nám pochválila třeba i takovou maličkost, jako je vzhled naší kreditní karty, nebo nám o kávě, kterou jsme si objednávaly, řekla fakt hodně, abychom byly schopné vybrat si tu nejlepší pro nás. A moje obsese hezkými a útulnými uličkami tady byla ukojena na maximum, vždyť uvidíte na fotkách. České Budějovice jsou i v zachmuřeném lednu hezké a mají své kouzlo. Měly jsme dokonce štěstí i na sluníčko a víc jsme ke štěstí vlastně ani nepotřebovaly. A já díky tomuhle výletu vím, že když budu mít další příležitost navštívit tohle hezké jihočeské město, nebudu váhat ani chvilku.


Carrera coffee - pražírna kávy

 Můj parťák




 Bistro Cobliha



Café Datel

Okomentovat

cwrcekk`s blog © . Design by Berenica Designs.